The Grand Tour – dojmy z druhé série


Máme za sebou první a druhý díl druhé série The Grand Tour a za sebe musím říct, že úvodní nadšení se mixuje i se zklamáním. Předpokládám, že už jste je viděli, ale pokud ne, zkusím se vyhnout spoilerům, takže klidně čtěte dál.

The Grand Tour series 2 6

Začnu s chválou, protože pravda je taková, že i kdyby se Clarkson, May a Hammond natočili u toho, jak umývají nádobí, bude to dobrá show. Ta jejich chemie prostě funguje a v současné TV nemají konkurenci. Nový díl je opět vtipný jak ve studiu, tak ve výpravných segmentech. V prvním díle se podíváme do Švýcarska na srovnání Lamborghini Aventador S, Hondy NSX a chorvatského elektromobilu Rimac Concept One. U něj určitě víte, jak to dopadlo, a trojice se s tím poprala velmi důstojně i vtipně. Audiovizuálně jsme opět na nejvyšší úrovni a zvuků Aventadoru si tentokrát užijete vyjímečně hodně. Za prvních 15 minut bych dal této epizodě rovnou 100%! Jenže nastavený standard se nepodaří udržet.

The Grand Tour series 2 3

Kromě švýcarského výletu se nedočkáme ničeho jiného. Což by nevadilo, kdyby se pořádně věnoval autům, ale místo toho se ztrácí hodně času prohlídkami muzeí a hlavně naprosto zbytečnou projížďkou centra Lucernu. Koukat na Aventador, který se snaží vytočit v uličkách s šířkou dva metry je spíš utrpení než cokoliv jiného.

The Grand Tour series 2 8

V druhé epizodě je hlavní segment o závodě mezi novým Fordem GT a hromadnou dopravou – z New Yorku k Niagárským vodopádům. Nic, co bychom už neviděli stokrát. Kromě toho jsme se dočkali i recenze auta a to hned zeleného Mercedesu-AMG GT R. Popravdě zatím nic, kvůli čemu byste psali mámě. Tyhle supersporty jsou sice fajn, ale pro nás smrtelníky absolutně nedostupné, jak z jiného světa, a proto ne moc zajímavé. Aventador S, Rimac Concept One, Honda NSX, AMG GT R a Ford GT. Nic jiného jsme zatím neviděli a v třetím díle nás má čekat Bugatti Chiron… Samá relevantní auta pro nás, co?

The Grand Tour series 2 4

K tomu nejhoršímu se ale teprve dostávám – „celebrity“ jsou zpátky! U první série stačilo protrpět něčí fingovanou smrt v Celebrity Brain Crash, což bylo sice extrémně trapné, ale aspoň krátké. Jenže v druhé série jsou zpět rozhovory s „celebritami“ včetně měření časů. A to rovnou ve dvojcích. Což trvá dlooooouhých 13-14 minut! A je to KOLOSÁLNÍ NUDA. Která je o to horší, že chvíli musíte koukat, jak celebrity jezdí krásným F-Typem po kamenité trati. To srdce petrolheada opravdu trpí.

The Grand Tour series 2 2

Máme tu také nového testovacího jezdce. Američan je pryč a na jeho místo nastupuje závodnice Abbie Eaton. Můžeme doufat, že to není jen ústupek genderové vyváženosti, ale zatím to vypadá, že řídit umí.

The Grand Tour series 2 7

 

Další epizoda nás čeká dnes v noci. Co na druhou sérii zatím říkáte? Napište nám do komentářů.

 


Michal je původní zakladatel Revheada a tak se stará i o chod webu. Živí ho marketing, ale životní láskou jsou pořád auta. Nemá rád regulace a o to víc v silniční dopravě. Protože je konzerva, tak rád řadí manuálem a preferuje atmosféry s šesti válci a pohonem vzadu - proto jsou jeho srdcovkou starší BMW a Porsche.

Další příspěvky