fbpx

Recenze: Overdrive


Možná jste v první půlce roku zaznamenali trailery na film, kde se to jen hemžilo zajímavými auty a francouzskými plážemi. Tvářilo se to jako evropská verze Rychle a zběsile, ale s hezčími auty. Včera se mi k němu konečně podařilo dostat a, bohužel, zázrak se nekoná.

overdrive 3

Overdrive je přesně tak blbý film, jak čekáte. A z klasického profláknutého příběhu o dvou bráších, kteří kradou auta až do té doby, dokud neukradnou auto někomu, komu neměli, a teď se z toho musí dostat jedním posledním jobem. V 60 sekund to docela fungovalo, ale tady je příběh tak zamotán, že vůbec netušíte, kdo je záporák a koho se bráchové zrovna snaží natáhnout – generického mafiana č. 1, mafiána č. 2 nebo klišoidní policajty. Scénáristicky je to prostě peklo – a to prosím scénář psali dva lidi…

Což by nevadilo, i špatně napsaný film může fungovat, když není režisér poleno. Jenže tady nefunguje nic. Ani herecky. Jeden z bráchů je mladý Eastwood, ale druhého se mi nechce ani hledat, nestojí to za to. Pak je tu ještě pár hezkých holek, ale zbytek není potřeba řešit.

overdrive 2

A co ty auta? Ty tu jsou, a hned to nejlepší z Evropy – několik BMW a Porsche, plus spousta nádherných veteránů – Ferrari GTO, Bugatti 57 SC Atlantic, BMW 327, AC Cobra atd.. V některých momentech se na to kouká hezky, ale je jich opravdu málo. Být to jen záběry na auta, co jedou od nikud nikam, hodnocení by bylo mnohem lepší. Ale s těmi pokusy o příběh, hraní a občasnou logiku to prostě nepůjde. Nedívejte se na to.







  • 4/10
    Extrémní rychlost - Akční / Thriller - Francie, 2017, 96 min - Režie: Antonio Negret, Scénář: Michael Brandt, Derek Haas - 4/10
4/10

Verdikt:

Spousta hezkých aut, hezkých neherců a stupidně komplikovaný příběh. Levnější evropská verze Rychle a zběsile, která může obstát jako nenáročná jednohubka, ale nic víc nečekejte.


Michal je původní zakladatel Revheada a tak se stará i o chod webu. Živí ho marketing, ale životní láskou jsou pořád auta. Nemá rád regulace a o to víc v silniční dopravě. Protože je konzerva, tak rád řadí manuálem a preferuje atmosféry s šesti válci a pohonem vzadu - proto jsou jeho srdcovkou starší BMW a Porsche.