uvodni obrazovka platformy drivetribe

Drivetribe – co to je a jak to funguje?

Zkoumáme novou autařskou sociální síť

Asi už jste zaslechli, že Jeremy Clarkson, James May a Richard Hammond spouštějí mimo The Grand Tour ještě další projekt – něco s názvem Drivetribe. Oficiální spuštění je naplánováno na pondělí 28. listopadu a sledovat ho můžete od 19 h živě na Drivetribových profilech na Facebooku, Twitteru nebo YouTube. My se na něj podíváme už dnes.

drivetribe-6

Co to je?

Drivertribe je něco mezi blogovací platformou a sociální sítí, kde všichni členové a všechny stránky mají něco společného s auty. Každý člen může založit svůj “kmen” a být jeho náčelníkem. Tento kmen je pak něco jako fanstránka/skupina na Facebooku. Kdokoliv se do něj může přidat. U otevřených kmenů taky můžou přispívat i ostatní, u zavřených jen vůdce kmene.

Je to takový autmobilový Tumblr. Nebo spíš mix Facebooku, Tumblru a Instagramu. Můžete sdílet články, fotky, videa, cokoliv.

Už teď je Drivetribe plný zajímavých kmenů se zajímavými náčelníky – je tu Clarkson, Hammond i May, je tu Stefan Bogner z magazínu Curves, Henry Catchpole, Jethro Bovingdon, závodník James Webb, Jonny Smith z Fifth Gearu, drifteři, motorkáři, tuneři, tuzeři, fanoušci BMW, Ferrari, offroadů, veteránů, otevřených silnic atd atd atd. Každý si tu něco najde.

Jak se tam dostanu?

Stačí jen jít na drivetribe.com a přihlásit se pomocí Facebooku. Oficiálně se tam dostanete až zítra, ale zkuste zadat Revheadí kód 906488GTB, měl by stále platit ;). Po přihlášení vás Drivetribe vyzve, abyste si vybrali pár kmenů a pak můžete brouzdat a fungovat.

drivetribe-5

Co to znamená pro svět?

Uvidíme, jak se to chytne. Nicméně tradiční weby a blogy o autech určitě nezmizí. Jsou totiž závislé na reklamách, které si mohou umisťovat pouze na weby, které jsou jejich. Nicméně, podobně jako třeba Medium.com, Drivetribe umožňuje svým členům psát články a tvořit obsah, který pak má mnohem větší šanci zaujmout to správné čtenářstvo, než pokud by byl schován někde na soukromém blogu. Markeťáci, co pracují s obsahem, tohle dilema moc dobře znají – získat víc čtenářů, ale s omezenými možnostmi, nebo si nechat svobodu vlastního media, ale o čtenáře se prát vlastní silou. Spousta medií jde cestou kompromisu a tak s Drivetribem nejspíš naložíme i my.

Jak?

Revhead Society už tam je, tak se neváhejte přidat. Ještě nám pár členů chybí, abychom mohli kmen zcela zveřejnit. Jsme hodně zvědaví, jak se to vyvine a taky jak bude probíhat zítřejší představení. Nicméně, je fajn vidět, že autařů je na světě tolik.

drivetribe-1

Total
0
Shares
Mohlo by se vám líbit