DS 7

První model automobilky DS bez jediného loga dvojitého šípu jsme vyzkoušeli s nejsilnějším čistě benzínovým motorem a ve sportovní výbavě Performance Line. V ČR se DS 7 nenabízí v základní výbavě jako na jiných trzích, čímž roli nejlevnější verze přebírá právě Performance Line. Jejím nejvýraznějším prvkem je stylové obšití palubky i sedadel alcantarou, ve výšších výbavách je kůže. Interiér je vůbec něco, co definuje celý...

Pokračovat


Test: BMW 750i xDrive

Luxusní limuzína s mimořádným sportovním talentem, kterou budete chtít hlavně řídit. Motor vyniká kultivovaností, rozumnou spotřebou, skvělým zvukem a hlavně neuvěřitelnou pružností. Téhle sedmičce není co vytknout a v prodeji dnes nenajdete moc lepších sedanů.


Test: Ford Crown Victoria

Dnes se podíváme na auto, které se stihlo stát legendou ještě za svého života. Za to vděčí hlavně vedlejším rolím snad ve všech hollywoodských akčňácích za posledních 25 let: Ford Crown Victoria. Auto tak silně spojené se svou rolí taxíku, policejního interceptoru a nenápadného povozu vládních úředníků a různých agentů, že poslední čtyři roky svého života se prodávala jen flotilovým zákazníkům.


Test: Jeep Grand Cherokee

Plnohodnotné charismatické SUV, které se neztratí ani v terénu. Technikou a hlavně interiérem už ale na současnou konkurenci nestačí, a tak vyklízí pole pro svého nástupce.


Test: Mercedes-AMG E 53 4Matic+ kupé

Kdo má AMG spojené s velkými osmiválci, toho nejvyšší motorizace třídy E ve verzi kupé nepotěší. Varianta E63 AMG s osmiválcem o výkonu 571 koní už je vyhrazená jen sedanu a kombíku. Kupé a kabrio si musí vystačit s hybridním přeplňovaným šestiválcem. I tak ale není důvod smutnit. Pokud teď koukáte na fotky a něco se vám nezdá, dlužím vám omluvu. Auto jsme měli na...

Pokračovat


Test: Mini Cooper S 5D 

MINI Cooper S patří mezi mimořádně zábavná auta. Dostojí však své pověsti i v pětidveřové variantě, navíc s automatem? Možná budete překvapeni. Novodobé MINI je na trhu už 18 let a za tu dobu skutečně dospělo. Současná třetí generace opět rozměrově narostla a v testované pětidveřové variantě dokonce přesáhla symbolickou hranici 4 metrů. Se svými 4005 mm je o celých 155 mm delší než třídveřová...

Pokračovat


BMW 320d g20

Trojkové BMW jsme na webu ještě neměli, přestože se jedná o mimořádně talentované auto. Ještě než se dostaneme k 330i, svezeme se tou nejpopulárnější motorizací – 320d. A srovnáme ji s 330d. Chápu, že vás asi víc zajímá 330i nebo přímo M340i, ale u nového auta je slušnost začít konfigurací, která byla vždy nejpopulárnější, a s největší pravděpodobností bude i u této, již sedmé, generace...

Pokračovat


Stránka 1 z 41234