Ferrari Muzeum v Modeně

  Nedávno jsme se vydali do „údolí supersportů„, což je oblast kolem italské Modeny. Ono to moc údolí vlastně není, široko daleko jsou jen rovná pole a ani jeden kopeček, ale aspoň s těmi supersporty je to pravda. V okruhu do 20 km od Modeny sídlí Ferrari, Maserati, Lamborghini, Pagani, možná si vzpomenete i na Edonis od B Engineering nebo na bývalou továrnu Bugatti. To...

Pokračovat


Zimní Dolomity – aneb Sella Ronda trochu jinak

Lyžaři tuto část italských Dolomit určitě dobře znají. Slavná Sella Ronda je součástí jednoho z největších lyžařských středisek v Evropě. Toto středisko obklopuje skalní útvar Gruppo del Sella a za den se tyto hory dají na lyžích obkroužit kolem dokola. Pokud lyžujete, tak vám silně doporučuji tento okruh absolvovat. Budete zde moci obdivovat tolik různých výhledů, až vám z toho bude hlava přecházet. No a pokud nelyžujete, tak...

Pokračovat


#RevheadTrip2017

Říká se, že nejlepší nápady a akce jsou ty neplánované. Platí to i v našem revheadím případě. Všechno to začalo docela nevině: jeden den sedíte u kamaráda na terase a za pár dní už sedíte u moře. Na samém začátku plánu, dá-li se to tak říct, bylo jen to, že pojedeme přes Slovinsko do Chorvatska a že vyjedeme v sobotu ráno. Nevěděli jsme nic. Neměli jsme ubytování,...

Pokračovat


Revhead Society – otevírání sezóny 2017

Tak jako minulý rok, i letos jsme uspořádali společnou vyjížďku, kterou jsme přivítali motoristické jaro. Oproti minulému roku nás zase o něco přibylo, tak doufám, že tuto tendenci udržíme i příště. Dokonce přijel i hlavní zakladatel Revheada Michal. Sice jen s dieselem, ale M5 prý vezme příště. Kolikrát jsem to už slyšel… :) Po načerpání pohonných hmot jsme se pomalu vydali směr Jankóv Vršok. Pěkně...

Pokračovat


Schwarzwald

Ke konci října jsem dostal možnost jet se podívat na zasedání europarlamentu do Štrasburku. To je upřímně to poslední místo, kam bych chtěl někdy jet, ale znáte to – “poznej svého nepřítele”. Najednou mi to přišlo docela lákavé, tak jsme vyrazili. První odpoledne jsem strávil ve vedlejším Molsheimu naháněním Veyronů a Chironů (potkal jsem jen jednoho). Muzeum tu není a do automobilky se dostat nedá (ani do...

Pokračovat


Hledání nejlepší silnice – 10. část: Verdikt

Cesta zpět trvala sice o několik dní méně, ale vůbec nebyla příjemná. Dálnice v Itálii jsou extrémně předražené a jejich kvalita vůbec neodpovídala ceně. Na mnoha úsecích bylo něco jako schody – každých pět metrů se auto propadlo o pár centimetrů. Navíc množství uzavírek často dělalo z dálnice pouze dvoupruhou komunikaci s maximální rychlostí 70 nebo 80 km/h. Za jeden pětihodinový přejezd z Monaka do Vipitena jsem zaplatil na...

Pokračovat


Hledání nejlepší silnice – 9. část: Cannes a Monte Carlo

Celý výlet se nesl v duchu „cesta je cíl“, ale přece jenom je dobré si nějaký reálný cíl stanovit. Místo, ze kterého už nejedete dál, ale vracíte se zpět. V našem případě nemohlo být cílem nic jiného než Monako, pár dní po konání velké ceny. Do této oblasti jsem chtěl jet hlavně kvůli silnicím v horách nad Monakem. Ale když už jsme tady, byla by škoda neprojet si trať Velké...

Pokračovat


Stránka 1 z 41234