Revheadí shrnutí roku 2017


Jako každý rok jsme chtěli udělat takové menší shrnutí a rekapitulaci těch posledních 12 měsíců, ale jako každý rok jsme to nestihli. Ale co už, leden se ještě počítá a když už jsem s tím ostatní otravoval, tak to nenechám zase zmizet. Takže tady to máte.

 

Nejlepší automobilový zážitek roku 2017:

Jirka: RevheadTrip2017
Michal: Po delší době BMW M5 E60. Bylo to jen pár hodin, ale hodně intenzivních. Ten motor pořád stojí za to.
Sun: Taky RevheadTrip2017, zatím moje nejlepší dovolená.
Ji Rka: Motokarové závodění

1-DSC08786

 

Nejlepší projížďka roku 2017:

Jirka: Během RevheadTripu2017 jsme jeli podél slovinské řeči Soči. Bez limitu, uprostřed krásné přírody. Cesta kopírovala koryto řeky a my jsme tak mohli pozorovat, jak se z potůčku stává řeka.
Michal: Cesta na Jankov Vršok během otvírání sezony v mém BMW. Těch posledních 5 minut cesty, kdy jsme se hnali otevřenou krajinou, v závěsu za 330i, Focusem ST a Cliem RS, to bylo hodně fajn.
Sun: Moje Clio 197, cesta přes Buchlovské kopce. Jednalo o projížďku absolutně bez cíle, šlo jen a jen o to užít si auto a nemyslet na nic jiného než na další zatáčku. Nejlepší forma meditace.
Ji Rka: Osmiválcová Audi R8 na letišti v Mnichově Hradišti.

 

Nejzajímavější auta, co jsme v roce 2017 řídili:

Jirka: Letos jsem nic zajímavějšího než svou 330i neřídil.
Michal: Nejspíš ta M5. Vzpomínám i na M135i a trochu překvapivě na šílenou, ale výbornou X5 M50d.
Sun: Clio RS
Ji Rka: Monster Truck. Asi 20 minut v terénu. Sice slabý motor, ale i tak zážitek.

 

Na jaká auta se v roce 2018 nejvíc těšíme:

Jirka: Renault Mégane RS
Michal: BMW 8, Renault Megane RS, Volkswagen up! GTI a, snad už konečně, nové BMW Z4
Sun: Lamborghini Aventador S Roadster
Ji Rka: BMW 8, těším se až tu plavnou eleganci někde uvidím

 

Auto roku 2017:

Jirka: Porsche 911 GT3 s manuálem. Nedokážu si představit auto, které by mi mohlo sedět více.
Michal: Bugatti Chiron jako ultimátní vrchol, Kia Stinger jako překvapení roku a manuální Porsche 911 GT3 jako nejlepší auto roku
Sun: Bugatti Chiron. Že auto s takovým výkonem může být údajně zábavné při řízení, že se dá označit za “řidičské” auto, to je podlě mě něco neuvěřitelného. Navíc, Chiron, ač podřízen absudnímu výkonu, je vizuálně nádherný kus automobilového designu. Klobouk dolů.
Ji Rka: McLaren 720S. Podle mě vrchol inženýrství. A také AMG GT R, ideální auto pro mě :)

 

Kolik jsme letos dostali pokut:

Jirka: Dvě, obě z Německa. Jedna za rychlost a druhá za 5 minutové parkování před obchoďákem bez hodin. Kupoval jsem si žvýkačky…
Michal: Za rychlost jednu, za parkování zhruba deset (Praha)
Sun: Asi pět nebo šest… nevím přesně. Na chlast zbylo i tak.
Ji Rka: Dvě za parkování, což se nepočítá :)

 

Řidičské předsevzetí do nového roku a plány na 2018:

Jirka: Po čtyřech letech se zase podívat na Nürburgring, uspořádat zase něco ve stylu RevheadTrip2017 a rozšířit stáj o další benzínový šesti/osmiválec… :)
Michal: Dát si zase kolo na Nürburgringu, prodat dieselové BMW a nahradit ho něčím benzínovým.
Sun: Neutratit za servisování auta tolik jako letos. 2017 byl v tomto ohledu vyčerpávající.
Ji Rka: Učit se někde driftovat, s někým se takto svézt a dále dle financí si i zazávodit na motokárách


Michal je původní zakladatel Revheada a tak se stará i o chod webu. Živí ho marketing, ale životní láskou jsou pořád auta. Nemá rád regulace a o to víc v silniční dopravě. Protože je konzerva, tak rád řadí manuálem a preferuje atmosféry s šesti válci a pohonem vzadu - proto jsou jeho srdcovkou starší BMW a Porsche.